Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj więcej »

Nasza oferta

MASZYNY I URZĄDZENIA

CHŁODNICTWO

KLIMATYZACJA

SERWIS

MONTAŻ

 

Szybki kontakt

TEL KOM   609 212 909

TEL FAX   (89) 761 01 06

EMAIL:   BIURO@GASTPOL.PL

więcej

Regulamin

§1 Informacje ogólne

1. Właścicielem serwisu internetowego www.gastpol.pl jest firma: GASTPOL, ul. Korczaka 1 , 11-200 Bartoszyce NIP 743-193-46-04
2. Ceny towarów znajdujących się w serwisie www.gastpol.pl wyrażone są w złotych polskich i są to ceny netto (nie zawierają podatku VAT), dla ułatwienia podajemy także cenę brutto.
3. Produkty w sprzedaży promocyjnej umieszczone są w dziale promocje. Liczba towarów w promocji jest ograniczona, a realizacja zamówień odbywa się wg kolejności zgłoszeń do momentu wyczerpania zapasów towarów objętych promocją.
4. Firma GASTPOL zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się serwisie www.gastpol.pl 
5. Wszelkie informacje dotyczące produktów umieszczonych w serwisie www pochodzą z materiałów i ulotek publikowanych przez producentów.
6. Zdjęcia mają charakter poglądowy, właściwy produkt może nieznacznie różnić się od wizerunku na zdjęciu. 
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do omyłek w opisach i cenach produktu.

§2 Zamówienia

1. Zamówienia odbywają się za pośrednictwem internetu.
2. Zamówienia można składać także faksem lub telefonicznie w godzinach pracy firmy.
3. Zamówienia poprzez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. 
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia z podaniem numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. 
5. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni nie będą realizowane. 
6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia zostaną anulowane.
7. Firma GASTPOL zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (w szczególności w przypadku przesyłek pobraniowych).
8. W przypadku braku produktu, klient jest o tym poinformowany i może zrezygnować z całości zamówienia, lub jego części albo zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia.
9. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sprzedawcą.
10. Dowodem sprzedaży towaru jest faktura VAT.

§3 Formy płatności

1. Zawierając umowę kupna-sprzedaży klient ma do wyboru następujące formy płatności: 
- przedpłata 100% wartości zamówienia przed wysyłką towaru na podstawie faktury pro-forma,
- pobranie przez kuriera przy odbiorze paczki.
2. Dla jednostek budżetowych przewidziane są odroczone terminy płatności (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym).
3. Firma GASTPOL zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności i zdolności finansowej Zamawiającego.
4. Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność sprzedawcy (art. 589 KC).

§4. Termin realizacji

1. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. 
2. Termin realizacji wynosi średnio w zależności od rodzaju zamawianego towaru od 24 h do 14 dni od momentu potwierdzenia zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji.

§5 Wysyłka

1. Firma GASTPOL wysyła zakupione towary wraz z dowodem zakupu na adres wskazany w formularzu zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich lub dowozimy nieodpłatnie po wcześniejszym uzgodnieniu z handlowcem. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do doliczenia kosztów transportu jeśli łączna kwota zamówienia nie przekracza 500,00 zł netto. Opłaty za transport są naliczane odpowiednio do wagi oraz gabarytów przesyłki według ustalonych kryteriów przez firmę spedycyjną.
2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od momentu przekazania towaru do wysyłki (dotyczy firm kurierskich).
3. Podczas odbioru przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem i nie odbieranie paczki, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedającym.
W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem możemy wymienić towar na nieuszkodzony oraz dochodzić swoich praw od firmy kurierskiej.

§6 Zwroty

1. Klient, który zawarł umowę kupna-sprzedaży poza lokalem firmy GASTPOL ma prawo od niej odstąpić, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru.
2. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego. 
3. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone oryginalne opakowanie producenta, być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. 
4. Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągi 10 dni roboczych przelewem na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania nie podlega zwrotowi.
5. Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego zwracanego towaru.
6. W przypadku zwrotu towaru należy skontaktować się ze Sprzedającym.

§7 Reklamacje

1.Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie serwisu www.gastpol.pl są fabrycznie nowe, posiadają stosowne atesty i są objęte gwarancją producenta.
2. Dokumentem uprawniającym do świadczeń gwarancyjnych jest faktura VAT, bądź oryginalna karta gwarancyjna, jeśli była załączona do przesyłki.
3. Firma GASTPOL nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego sprzętu.
4. W przypadku zgłaszania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym w sposób pisemny (e-mail, fax, list tradycyjny). Reklamacje niezgłoszone w postaci pisemnej nie są brane pod uwagę.
5. Wszystkie zgłoszenia oraz termin usunięcia usterki gwarancyjnej są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Firma GASTPOL zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu usunięcia usterki w przypadku gdy część zamienna wykonywana jest na zamówienie.
6. Reklamowany towar wysyłany jest na koszt reklamującego. Po usunięciu usterki towar jest odsyłany na koszt firmy GASTPOL.

§8 Polityka prywatności

1. Wszelkie dane osobowe i teleadresowe otrzymane przez serwis www.gastpol.pl za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych i zamówień są traktowane jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia, bądź udzielenia informacji dotyczącej oferty handlowej naszej firmy.
2. Serwis www.gastpol.pl przez swoje procedury zapewnia bezpieczeństwo Państwa danych, daje możliwość modyfikacji i usunięcia danych z naszej bazy.
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę GASTPOL, danych osobowych i teleadresowych zawartych w formularzu, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

§9. Postanowienia końcowe

1. Informacje zawarte na stronach serwisu www.gastpol.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kc, ponieważ w przekazie elektronicznym nie można wykluczyć błędów systemu zarządzania treścią. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271). 
3. Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego ? to jest w Bartoszycach.
4. Korzystanie z serwisu www.gastpol.pl oznacza akceptację powyższego regulaminu.

facebook